Teknoloji

Vivo Kurucusu Shen Wei, 2022 Yılını Değerlendiriyor

Shen Wei, vivo’nun kurucusu Deniz birçok pazara rakiplerinden daha geç açılsa da hızlı bir büyüme yakalayan markanın atılım dönemini 2022’de tamamladığını ve altın çağın yeni başladığını söyledi. Vivo’nun temel amacının istikrarlı, uzun vadeli bir organizasyon olduğuna dikkat çeken Wei; Fiyat savaşlarından kaçınacaklarını ve inovasyonla yarattıkları değeri iş ortakları ile paylaşarak vivo’yu daha uzun ömürlü ve sağlıklı bir yapıya kavuşturacaklarını vurguladı.

vivo’nun Kurucusu, Yönetim Konseyi Lideri ve CEO’su Shen Wei değerli eşikleri geçtikleri 2022 yılının vivo için çok değerli bir atılım yılı olduğunu belirtti. Wei, vivo’nun tüm başarılarına ve büyümesine rağmen hala ulaşılması gereken birçok hedefi olduğunun altını çizdi. “Temel arzumuza sadık kalarak, yenilikçi ruhumuzu besleyerek, verimliliğimizi koruyarak ve maliyetlerimizi düşürerek, vivo için başarılı bir sürdürülebilir iş modeli yaratarak uzun vadeli planlarımızı takip edeceğiz”dedim.

Shen Wei vivo’nun uzun vadeli hedefi ise “Vivo’nun 28 yıllık tarihine baktığımızda, zorluklarla ve krizlerle karşılaştığımız dönemlerin, bu krizleri fırsata çevirdiğimiz en verimli dönemler olduğunu görüyoruz. Karşılaştığımız her zorluk, Vivo’nun farkındalığını artırmak, becerilerini pekiştirmek ve daha uzağı görmesini ve daha uzun bir yol kat etmesini sağlamak için bir teşvikti. Akıllı telefon endüstrisini önümüzdeki on yılda güçlü dönemler bekliyor. Ancak in vivo olarak öngördüğümüz zorlukların da sınırsız bir fırsat alanı yarattığının bilincindeyiz. Kullanıcıları merkezimize alarak, üzerimize düşeni BenFen ideolojisi doğrultusunda, gerçek prosedürlerle ve gerçek anlamda yaparak, karşılıklı kazan- anlayış kazanmak ve hedef odaklı yaklaşımımızla tüm zorluklara göğüs germek. Vivo’nun altın çağının geçmişte değil gelecekte olduğuna ve bu yolculukta attığımız her adımda olduğuna yürekten inanıyoruz.”

“Vivo, 2022 yılında dünya markası olma yolunda önemli kilometre taşlarını aştı”

Shen Wei, vivo ekosistemi ile yaptığı görüşmede, 2022 yılında karşılaştıkları birçok zorluğa rağmen yüksek donanımlı modellerinin önemli başarılar elde ettiğini ve böylece in vivo’nun başarılı bir dünya markası yaratma ideal yolculuğunda değerli kilometre taşlarını geride bıraktıklarını söyledi. “2022’de, vivo Central Research Institute bünyesinde kullanıcı inovasyon laboratuvarı, XR laboratuvarı, çip laboratuvarı ve offshore çoklu pazarlar için bir işbirliği merkezi gibi organizasyonları hayata geçirdik. Temel teknolojiye yapılan birkaç yıllık stratejik yatırımın ardından, vivo; Dört uzun tasarım, görüntüleme, sistem ve performans hattında niteliksel değişiklikler getirdi. Altta yatan teknolojinin güzelleştirilmesi vivo’ya büyük bir destek sağladı. vivo X80, X90 ve X Fold serilerinin yanı sıra S16 serisi ve iQOO dijital serileri de geniş kitlelere ulaşmamızı sağladı. Kullanıcı tavsiye puanları (Net Promoter Score) yeni zirvelere ulaşırken, pazar sonuçlarımız da her geçen gün daha uygun bir noktaya geliyor.”

“Fiyat savaşlarından kaçınmalıyız”

Vivo’nun stratejik fırsatının, markanın üst düzey modellerdeki atılımında yattığını kaydeden Shen Wei, “Kullanıcıların hem donanım hem de yazılım tarafında temel ihtiyaçları ve zorlukları için harika ürünler yaratmaya odaklanmalıyız, önemli teknolojilerde çığır açmalıyız. , trendlere öncülük etmeli, kullanıcılar için sürprizler yaratmalı ve Vivo’nun gelişimine sürdürülebilir bir marka olarak hizmet etmeliyiz.”

Kusursuz ürün ve kaliteli hizmetin rekabette fark yaratmanın anahtarı olduğunu belirten vivo CEO’su, satış rakamlarının cazibesine kapılmamaları ve fiyat savaşlarından kaçınmak için ellerinden gelenin en iyisini yapmaları gerektiğini vurguladı. Wei “vivo’nun temel misyonu; kullanıcılarını, çalışanlarını, ortaklarını ve paydaşlarını keyifli hale getirmektir. Maliyetleri azaltmak için; Kaliteyi düşürmek, riskleri başkalarına devretmek ve paydaş çıkarlarını aşındırmak için asla kısa vadeli ve sağlıksız yöntemlere başvurmamalıyız. Başkan teknoloji markası yaklaşımıyla, yüksek teknoloji geliştirme ve sürekli inovasyonda bir darboğaz olan düşük kar marjı tuzağından kurtulmalıyız. İnovasyonun kaldıraç etkisiyle bir fiyat oluşturup bu değeri iş ortaklarımızla paylaşarak vivo’yu daha uzun ömürlü ve sağlıklı bir yapıya kavuşturmamız gerekiyor.” Vivo’nun asıl amacının istikrarlı, uzun vadeli ve sağlıklı bir organizasyon olmak olduğunu kaydeden Wei, rekabetten büyük pay almak için asla kısa vadeli çıkarları hedef almayacaklarının da altını çizdi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu